27% van de Belgische online shoppers wil z’n pakje afhalen

Hoewel de gemiddelde Belg verkiest om zijn online bestelling thuis te ontvangen, wil 27% zijn pakje liever afhalen. Veel duidelijker kan een binnenkomer niet zijn: thuislevering mag dan nog steeds de favoriete leveringsmethode zijn, het volstaat al lang niet meer als enige methode.

Een trend die zich de komende jaren alleen maar zal doorzetten. Klanten willen hun leveringen ontvangen waar en wanneer het hen het best uitkomt. Webshops kunnen daarop inspelen door klanten keuzevrijheid en duidelijkheid te bieden. Door volop in te zetten op de ‘last mile’: online – in het winkelwagentje – maar ook offline – bij de levering. Want vergis u niet, een optimale online shopervaring staat of valt on- én offline. Wat voor nut heeft het om uw conversie te verhogen als u klanten daarna ontgoochelt bij de levering van hun bestelling?!

Van verschillende leveringsmethodes en -momenten over gemakkelijke retours tot het online volgen van de zending, logistiek is een belangrijke sleutel tot online succes geworden. Het belang ervan zetten we in deze whitepaper graag in de verf. We gieten de cijfers uit onderzoeken en onafhankelijke studies voor u in concrete learnings.

Benieuwd hoe logistiek een extra troef wordt voor uw webshop?

 

 

   Download de white paper De Kracht van Keuze

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
(0 0,00 5)
Loading...

Contacteer Ons

Heeft u een vraag of bent u geïnteresseerd om uw pakjes met ons te verzenden? Wij helpen u graag verder!

Kom in contact met ons